Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Monday, June 22, 2009

Sarqir inqd (sdelaj sam)! :)

Erevi shatery khishen ajd haqordumy sdelaj sam:)

chishtn asac ajsqan jamanak ajs ajdpes el chhaskaca, ka gone mek TS um ajs blogy petq e te voch, bajc amen depqum, sa el grem, mi guce mekin petq ga.

Drsum arden amar e, bolory gnum en hangstanalu qaxaqic durs ev ajl, bajc ka mek xndir mer mot hangstjan gotinerum chkan hasarakakan zugaranner, isk ancamb es zzvum em "&ari tak" gnaluc:) sorry manramasnutjunneri hamar. karcum em cankacac TS-i hamar el da hacheli che, ajd isk patcharov es tnajin pajmannerum porceci stexcel mek metod inchy inc kazati ajd "hogsic". Ajspesov mer dzerqerov patrastum enq ajn, icnhi harcum bnutjuny mi qich qciputjun e arel ;)
Uremn vercnum enq mot 50ml gramanoc mi kaprone shish ev mot 5sm erkarutjamb sovorakan khoxovak, cankali e vor rezinic lini, kam cankacac urish papuk materialic (tes nkary).



shishy ktrum enq ajnpes inchpes patkervac e nkarum.
vercnum enq inch vor mi klor cankacac harmaranq, tekuz ev ajd shshi naqkin kaparichy u ktrum erku koxmic, mi koxmic amracnum enq shshi beranin, mjus koxmn el toxnum en ajndpes vor khoxovaky mtni mejy, petq e shat hermetik mtni (es nkary).



Khoxovaky anhrashesht e himnakanum nra hamar, vor nax hanovi dnavi aveli hesht e lvanal (ajs harcum petq a higienajin shat lujr motenal), ev heto ete ajdpisin chlini dzer karciqov vonc ev vortex ajn petq e paheq? :)

es arajarkum em hetevjal tarberaky.




ev ajs ameny patatum eq mi ktor shori mej, vorpeszi aveli harmar lini, ev pahum ajntex vortex vor ir texn e:)



Ha mek el asem, vor sovorelu hamar mi qich parapunq e anhrajesht, vorpeszi anharmar vichakum chhajtnveq poxocum :) asem vor miangamic vochinch ajs kjanqum chi linum. mek hushum, hisheq shirakacu hajtni xndirnery loxavazani masin mi kxomic jur a lcvum, mjus koxmic tapvum, tarber tramachapi khoxovakner ev ajl ev ajln, ajstex ajd xndiry shat aktual e, petq e karoxanaq dzes tirapetel vorpeszi havasarachap amen inch aneq. khorhurd ktam mek angami poxaren erku angam aveli hachax gnaq, vor aveli hesht lini. amen inch sovorelu vra e.

p.s. karox eq naev porcel hetevjal tarberaknery: http://ftmperehod.com/pr_piss.htm.

Good Luck! :)

No comments: