Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Wednesday, September 30, 2009

զզվում եմ

զզվում եմ մեր հասարակության կողմից ընդունված անհիմն օրենքներից: զզվում եմ այդ օրենքներին կուրորեն հավատացողներից: զզվում եմ երբ ինձ ասում են թե ես ինչ կարող եմ անել ինչ ոչ, զզվում եմ երբ ինձ ասում են թե ես ինչ եմ պարտավոր անելու: զզվում եմ, որ մարդիկ մտածում են, որ եթե ես պատուհան եմ լվանում դա բնական է, զզզվում եմ, որ եթե հոսանքի հետ կապված ինչ որ գործ եմ անում, դա ընդունվում է, որպես ոչ իմ խելքի բան, չնայած բազմիցս անձամբ ես եմ տարբեր մարդկանց բացատրել թե ոնց ա պետք կառուցել շղթան, թե որոնք են զուգահեռ ու հաջորդական լարումները, բայց միևնույնն է դա ընդունվում է, որպես ոչ իմ խելքի բան: բայց խնդրեմ, գնա աման լվա ու կդառնամ բոլորի աչքի լույսը: զզվում եմ մարդկանցից և նրանց տհաս օրենքներից: զզզզվում եմ ինքս ինձանից, որ բոլորի նման չեմ, որ բոլորի նման կարճ չեմ մտածում ու բոլորի աչքին սպիտակ ագռավ եմ երևում... զզզզզզզզզզզզզվում եմ....

No comments: