Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Thursday, November 26, 2009

Հումոր

Մի օր կեսգիշերին մտնում եմ դեղատուն: Մի հատ ջահել տղա էր աշխատողը.
Մտնում եմ ու բարևում.
- Բարև Ձեզ
- Բարև ախպեր ջան, ինչո՞վ կարամ օգնեմ
.....

-դեեեեե... մի հատ օլվիյս տվեք
ես տղեն շփոթվում ա, պաուզայա տալիս ու հարցնում զարմացած դեպքով
- որի՞ց ախպեր ջան...

ես էլ, որ ստեղծված իրավիճակից մի ձև դուրս գամ, մի տեսակ ջղայն ձայնով ասեցի.
- տո ես շատ իմանամ որից, դե մեկից տուր գնամ...

ջահելս էլ թեթևացած մի հատ էշություն դրեց տոպրակի մեջ տվեց ինձ...

:)

No comments: