Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Thursday, September 30, 2010

Վերջ առաջին մասին

Կարծում եմ ժամանակն է հասունանալու: Եվ ժամանակն է վերջ դնելու անիմաստ սեր գաղափարին: ինչպես ասում են, իմ ինչ տարիքն ա սեր խաղալու...
Ինչքան, որ սիրել եմ բավական է, մանավանդ որ սիրել եմ մի գուցե ուրիշներից առավել և մի գուցե ավելի ուժեղ քան պետք է եղել:
Ւսկ հիմա մեծացանք... մազերիս կեսը սպիտակել է ... և կարծում եմ իմ պարագայում ես մարդկաթյանը միայն օգուտ կտամ եթե զբաղվեմ միայն գիտությամբ... չնայած այն բան, որ այդ մարդկության մեծամասնությունը ինձ տեսնել անգամ չի ուզում...
բարով մնաս երիտասարդություն...
բարով եկար անիմաստ "հասունություն"...

No comments: