Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Friday, April 9, 2010

եթե սարը չի գնում մուհամեդի մոտ, մուհամեդը...

հայաստան սարը, ավելի շուտ ժառյը տեղից շարժելը կարծես թե իմ ուժերից վեր է: Դրա համար էլ նման հիմար անիմաստ, բայց գուցե աշխատող տարբերակ առաջացավ գլխումս: մի գուցե նաև ծիծաղելի: Դիմելով տարբեր երկրների "ապաստարան" խնդրելու հարցով, գրեթե միշտ ստացել եմ պատասխան, որ եթե ես իմ երկրում ոչ մի հետապնդումների չեմ ենթարկվում(քաղաքական, կամ ոստիկանության կողմից), ճնշումների չեմ ենթարկվում, ուրեմն անիմաստ է ապաստարան խնդրելը:
Դե գաղտնիք չի որ մեր ոստիկանական ամբողջ համակարգը կոռումպացված է, այսպիսով, ինչ կլինի եթե մի քանի ոստիկանի կաշառեմ, որ ինձ ծեծեն, նենց, որ մի քանի ոսկոր ջարդվի, բայց կենդանի մնամ:)

պ.ս. կամ ավելի լավ է մի գուցե չմնամ...


No comments: