Զգուշացում

Սիրելի ընթերցող, եթե դուք ոչ մի առնչություն չունեք կապված տրանս* թեմայի հետ և թշնամաբար եք տրամադրված խնդրում ենք լքել այս էջը: Շնորհակալություն:

Զգուշացում, բլոգը պարունակում է վիրահատական նկարներ, եթե դուք չեք տանում արյուն, բաց վերքեր, ապա խնդրում ենք ձեզ զերծ մնալ նման նկարների դիտումից, խուսաբել "Վիրահատություն" թեմայից, կամ պազրապես լքել այս էջը:

Saturday, April 3, 2010

hajastanum giteq vonc a. ete sksum es arnchvel voreve petakan hastatutjan het petq e liqy vazez pastatxteri hetevic, tipa es tuxty tar 3rd hark 4-rd senjak, heto arajin hark 6-rd, stex 2000 vchari gnai 2rd hark 8rd senjak stex 5 hazar vchari, heto es tuxty vekal gna bank mi 40000 vchari ari stex eli arajin hark 2rd senjak, de vor stex el mi 10000 jebners dnes chenq nexana:) mi xosqov hertakan nmanatip pastatxtajin gorci jamanak verjnakanapes hasa verjin senjak, minchev ajd bolor senjaknery 3 angam mtneluc heto. nstac spasum em te et "graget" mardy erb a anun azganusn grelu txti vra vor ta, mi 15 rope menak tarery hishelov greluc heto mi hat el usumnasirec pastatxteri amboxj patety u harcrec: "ba liazoragirn ura?", asum em: "inch liazoragir", "de es txtery um anunov a?" asum em "im" mi hat el najec sax patety zarmacac asec aaa, tipa inqy haskacav. erku rope heto verjapes tuxty tvec inc, harcreci: "verj el tex chunem gnalu", asec: "che aper vse"... )

No comments: